lördag 26 februari 2011

Så mycket bättre

Nu tänker jag inte på TV-programmet (som jag till skillnad från de flesta inte såg ett enda avsnitt av) utan på mitt eget mående. Den här veckan har jag jobbat en helt vanligt arbetsvecka, dvs 40 timmar, och oj vilken skillnad! Dessutom har jag prioriterat bort träningen och bara kört mina egna pass, så det känns som om jag haft hur mycket tid som helst hemma! Det var precis vad jag behövde, nu känner jag mig pigg och glad igen. Jag ser fortfarande fram emot ledigheten förstås, men mer för att det ska bli härligt att få mer tid att göra det man vill, inte för att jag är så trött att jag inte orkar jobba.



Jag har gjort om lite i mitt funktionella pass och idag var jag borta på badet och övade lite. Jäklar, nu snackar vi om ett riktigt genomkörarpass! Hoppas nu att deltagarna tycker det är lika bra som jag själv, det visar sig i morgon :-)

På lördag den 5 mars blir det lite happening på Hälsoborgen, då kör jag och Mia en kombo med funktionellt och box, det ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar